Ostuinfo - Tachofy

Ostuinfo

1. ÜLDINFO

Üldjuhul vastatakse kirjadele 1 tööpäeva, erandjuhtudel kuni kolme tööpäeva jooksul.
Kui tekib küsimusi või soovite teada tellimuse kohta infot, pöörduge julgelt klienditeeninduse poole info@tachofy.ee
1.1 Toodete tarneaeg on keskmiselt kuni 1-2 tööpäeva, erandkordades kuni 10 tööpäeva.
1.2 Makseid võetakse vastu valuutas EUR

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta, kasutades Eesti pankade makselinke. Oleme teinud süsteemi, mida on turvaline ja mugav kasutada. Makseid võetakse vastu Eurodes
• TOOTE LISAMISEKS OSTUKORVI VAJUTAGE NUPULE “Lisa korvi”
• TEID SUUNATAKSE PEALE LISAMIST AUTOMAATSELT OSTUKORVI
• VAJUTAGE NUPULE “MINE KASSASSE”
• TÄITKE KÜSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDI- JA MAKSEVIIS
• VAJUTAGE NUPULE “ESITA TELLIMUS”

3. TASUMINE

3.1 Pärast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda kasutades järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, Nordea pank, Danske pank, LHV pank, Krediidipank, Pocopay
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt Nofine OÜ arvelduskontole laekunud.
3.4 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti võtke ühendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”.

4.1 OMNIVA liht või maksikirja teel.

Kohaletoimetamine 1 päev
4.1.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jõuab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 päeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.
4.1.2 Omniva kirjeldus: Kaup jõuab teie määratud kirjakasti nii nagu tuleksid ajalehed või muud kirjad. Juhul kui kirjakasti pole või sinna ei mahu, siis läheb kaup postkontorisse ja teile tuleb vastavasisuline teavitus sellest.
Täpsem info: www.omniva.ee

5. TAGANEMISÕIGUS

5.1 Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest ja saada raha tagasi täies ulatuses viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud. Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust igal hetkel kui tellimus pole kliendini jõudnud ja saada raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kliendi soovi avaldamisest. Selleks peab meile lihtsalt teada andma e-maili aadressile info@tachofy.ee
5.2 Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetama tagastatava kauba Kaupmehele 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Lisaks toote eest tasutud summale tagastab kaupmees tarbijale ka asja kättetoimetamise kulud samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus. Tagasimakse tehakse viivitamatult kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud.
5.3 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Teil õigus nõuda toote asendamist või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Nofine OÜ kulul.

6. TELLIMUSE TÜHISTAMINE KLIENDIPOOLNE / MEIEPOOLNE

6.1 KLIENDIPOOLNE: Kui olete sisestanud vale tellimuse või soovite tellimust tühistada, saadke palun e-mail info@tachofy.ee Enne tellimuse tühistamist saadame Teie e-posti aadressile meeldetuletuskirja.
6.2 KAUBA TAGASTAMINE:
Kui tellitud toode osutuks ebasobivaks ja soovite tagastada, siis saate seda teha mugavalt, postitades see Eesti Posti teenust kasutades tavakirjana meile tagasi. Juhul kui sel viisil ei õnnestu, siis võtke meiega ühendust info@tachofy.ee ja koos leiame lahenduse!

7. ANDMEKAITSE

7.1 Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
7.2 Nofine OÜ kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.
7.3 Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
7.4 Nofine OÜ kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada tachofy.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
7.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
7.6 Nofine OÜ -l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
7.7 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
7.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku tachofy.ee veebilehel
7.9 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka tachofy.ee ligipääs.
7.9.1 Nofine OÜ esitab andmed maksete töötlemiseks Maksekeskus AS-ile

Nofine OÜ ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.

8. MUUD TINGIMUSED

8.1 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD:

8.1.1 Nofine OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Nofine OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.1.2 Nofine OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Nofine OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Nofine OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:

Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste täitmata jätmine või tingimuste mittekohane täitmine, sealhulgas täitmisega viivitamine.

8.3 ÕIGUSKAITSEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:

8.3.1 Kui Nofine OÜ on kohustusi rikkunud, võib klient:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
8.3.2 Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti. Eelkõige ei võta kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.
8.3.3 Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele Nofine OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

8.4 KLIENDI ÕIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL

8.4.1 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.4.2 Teie ja Nofine OÜ vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.